Gast Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Ik heb timeshift uit staan maar de HD reageert wel gelijk als je PVR indrukt en het systeem blijft toch wel heel warm ook als je niks afspeeld. Het lijkt mij dus dat de HD niet stopt als hij niet gebruikt wordt. Als dit de bedoeling is heeft het geen zin om timeshift uit te zetten (dus een zinloze optie in het menu) of het het is een bug (tot nu toe in alle versies) of er is bij mij iets mis! Iemand ook deze ervaring? Paul
crazymans Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 Ik neem even aan dat het om de 5020 gaat? Nee, die stopt helemaal niet. Maar omdat hij zo stil is hoor je dat bijna niet. Als je timeshift uitzet kun je niet gewoon timeshiften, maar wel in een actuele opname terug in de tijd. Dit in tegenstelling tot de Topfield 5x000. Ik vind het wel prettig zo, en laat hem uit. Gewoon timeshiften gebruik ik niet omdat ik dan giganties baal als je hem toch ineens niet kan afzien. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Gast Geplaatst: 10 juni 2005 Geplaatst: 10 juni 2005 ja sorry, idd de 5020. Het gaat me niet om het geluid maar wel om de warmte en energie. Als het niet gebruikt wordt kan hij toch net zo goed uit net zo als in de Topfield? Ik vind het niet erg dat 2 sec moet wachten als hij in rust is en ik een opname wil maken/kijken. En voor wie dat wel vind laat gewoon de timeshift optie aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen