Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wat kun je nu in vredensnaam het beste van je interne cam maken.penta 1.09 doet vaak freeze,tetra laat geen update`s door,penta 1.20 ook niet en 1.11 .maar wat kun je het beste erin zetten met een orginele canal plus kaart,ucas 3.0,of 3.1 of 3.2 en gaat dit wel??wat is verstandig.deze vraag zullen veel mensen hebben die met een cd kaart kijken.want volgende maand komt men er achter dat hun kaart niet geupdate was.en zijn er ook mensen die dat voor mij in wijchen bij nijmegen kunnen??ik heb overigens een pvr versie.niet dat dat wat uimaakt hoor.maar is er iemand hier in de buurt die mij helpen kan??

Dreambox 7000s draaibaar

Geplaatst:

en zij er ook mensen die andere penta`s erin hebben? Want je hebt ook 1.04 en 1.05 en 1.06 enz enz.want zoals het er nu voor staat laat alleen 1.09 update`s door.en wat betreft die versie`s ervoor weet ik niet,geen ervaring mee,en rest de vraag :lopen die goed op een xtreme?

Dreambox 7000s draaibaar

Geplaatst:

Canal + is naar mijn mening enorm aan het knoeien met van alles. Voor de Xtreme geldt dat een EMU-firmware DSC911 in het apparaat zelf en Penta 1.20 in de ucas (met C+ kaart) en dan nog evt. een andere Cam in een slot goed werkt. Raak niet in paniek en wacht 30/06 (of 01/07) af.

Gisteren stond in mijn kaart nog 31/07 en vandaag 30/06. Als ze terug kunnen dan kunnen ze ook weer verder!

Geplaatst:

ik denk dat dat inderdaad het beste is,en met af en toe een freeze ga ik niet mee akoord,ik heb niet voor niks een schotel,altijd beter als de kabel.maar dan moet het beeld wel mooi strak zijn.en zonder storing,anders gooit mijn vrouw zo de zooi eruit

Dreambox 7000s draaibaar

Geplaatst:

Als je een casinterface hebt, kun je het beste ucas software erin zetten. Of MR1.170 of hoger. Dat geeft goede updates en no freezes. Maar let op, dat lukt je dus niet met een magicloader.

M_Z

Geplaatst:

kijk daar heb ik wat aan,heel erg bedankt,ik kan het niet zelf,moet dus iemand vinden hier in de buurt(wijchen bij nijmegen) die dit voor mij kan doen,bedankt nochmaals ,ik denk dat veel mensen dit zullen doen.

Dreambox 7000s draaibaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen