koekjedebij Geplaatst: 10 juni 2005 Geplaatst: 10 juni 2005 heeft iemand bovenstaande combinatie al eens aan de praat gehad? Ik bedoel dus niet middels vlc sat kijken op een pc maar andersom dus, een DVD afspelen en processen op een linuxbak en met de dreambox (vlc) kijken. Ik heb al gezocht op dit forum maar er is maar 1 andere thread hierover die ook geen duidelijkheid biedt. Zo gauw als ik vls/vlsd op linuxbak op start en ik start vlc op client dan gebeurt er niks.Vlsd zit dan goed vast en pas als ik het process kill gaat ie eruit (enigma crasht dan op dat moment). mijn relevante config: linuxbak /etc/videolan/vls/vls.cfg: Code: BEGIN "1" # DVD stored on a hard disk Name = "DVD-file" Device = "/mnt/dvd/video_ts" Type = "dvd" DvdTitle = "1" # Start title DvdChapter = "1" # Start chapterEND# Channels configuration DstHost = "localhost" DstPort = "1234"# DstHost = "127.0.0.1"# DstPort = "1234"ENDBEGIN "client1" # unicast example DstHost = "192.168.0.2" DstPort = "8080" # destination portEND dreambox: /etc/tuxbox/config/vlc.xml Code: ...................<list> <server ip="192.168.175.101" port="8080" user="monitor" pass="monitor" /> <config startdir="/mnt/dvd/video_ts" cddrive="/mnt/dvd/video_ts" jumpminutes="2" />.................... Is er iemand die dit al aan de praat heeft en mij kan/wil helpen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen