Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb een Topfield 4000 PVR en als ik een opname heb gemaakt wil ik naderhand het teveel wat opgenomen is weghalen, nou las ik iets in de gebruiksaanwijzing dat je een selectie kon verwijderen. Je moest afspelen, dan op de play-toets drukken om de afspeelbalk bovenin beeld te krijgen en dan spoelen en een markeerpunt zetten en dan doorspoelen naar het eind (selectie wordt nu paars). Dan op de blauwe knop drukken, maar dan verschijnt er "opslaan/knippen/stoppen". Hier gaat het steeds mis. Bovenin de afspeelbalk is het te wissen/verwijderen deel paars i.p.v. geel, maar geen van de keuzes resulteert in verwijdering van het paars geselecteerde deel, bij knippen en stoppen gebeurt er niks en bij opslaan krijg ik eens 3 kopieën te staan in mijn lijst!Als ik daarna de 3 kopieën verwijder uit de lijst is het origineel ineens niet meer af te spelen want is ineens gecodeerd!!! Wat doe ik verkeerd of kan wat ik wil helemaal niet?

Is het overigens verstandig om de opname achteraf meteen te kopieëren i.v.m. dat hij dan gedecodeerd is en vervolgens in de toekomst altijd af te spelen is?

Gr. Pch

Geplaatst:

Het kan dus niet wat ik wil: knippen in een opname???

Staat anders wel in de gebruiksaanwijzing van de Topfield 4000 PVR op blz. 55, onder "selecties verwijderen"....

Gr. Pch

Geplaatst:
Citaat:
Is het overigens verstandig om de opname achteraf meteen te kopieëren i.v.m. dat hij dan ONgedecodeerd is en vervolgens in de toekomst altijd af te spelen is?
Je geeft zelf eigenlijk het antwoord al: ja dus, met een kleine aanpassing in je tekst dus.
Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
Is het overigens verstandig om de opname achteraf meteen te kopieëren i.v.m. dat hij dan ONgedecodeerd is en vervolgens in de toekomst altijd af te spelen is?
Je geeft zelf eigenlijk het antwoord al: ja dus, met een kleine aanpassing in je tekst dus.

Gorilla King, wat maak je er nou van??? ongedecodeerd??? gecodeerd dus!
Of bedoel je gewoon ongecodeerd en dus hetzelfde als wat ik bedoelde nl. gedecodeerd...moeilijk hé?

Gr. Pch
Geplaatst:
Citaat:
Gebruik DVR-Studio zoek maar met Google dit programma en een transfermodule werken hier prima. Je kunt aan het begin en einde van een opname bijsnijden.

Gerrit

Gerrit, dit bedoel ik dus niet, jij gaat er vanuit dat ik het via de usb-uitgang van de TF naar de computer laad en op de computer wil bewerken, maar ik heb geen usb-uitgang op mijn Topfield 4000 PVR.
Er staat dus in de gebruiksaanwijzing op blz. 55 iets over "selecties verwijderen", dus in een menu van de TF een selectie maken van een stuk wat je hebt opgenomen en dan wissen.
Heeft niemand dit ooit gedaan of gelezen???

Gr. Pch

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen