gerritvogels2 Geplaatst: 12 juni 2005 Geplaatst: 12 juni 2005 Of dit in het goede forum is weet ik niet 100% zeker. Dit omdat het om meer gaat, en wellicht in meerdere forums geschreven had kunnen worden. Ik wil het programma DVR-Studio gaan gebruiken en met name het transfermoduul voor de Dreambox. Nu geeft het programma DVR-Studio als ik de Transfermoduul aan klik een fout melding. Er komt te staan dat er iets veranderd moet worden rond de tekens in het bestand smb.conf Er staat ook wat in deze situatie te doen. DVR studio het laten wijzigen en de Dreambox opnieuw opstarten. Helaas kom ik geen stap verder daar deze melding telekens terug komt. Ik heb in de Dreambox Hydra Phoenix 1.09 geinstaleerd. Is er iemand die ook met deze programma`s werkt waarbij het wel werkt. hulp zou heel fijn zijn. Ook al vanalles gelezen op het net maar kom er niet uit. Gerrit
The Undertaker Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 Is het misschien een trial versie van DVR-Studio? Anders probeer eens DVR STudio-Pro The Undertaker ------------------------------------------------- Dreambox 7000s - NSLU2 - USB HD 160 GIG WD - Wavefrontier T55 - 4 lnb's Invacom Single
gerritvogels2 Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Geplaatst: 13 juni 2005 Nee, DVR-Studio is van de officiele site uit Duitsland gedownload en na betaling geactiveerd. Hiernaast heb ik de tranfermoduul voor de dreambox 7000 gensataleerd. Alles officieel dus. Als ik nu met de transfermoduul files van de HDD wil ophalen krijg ik een melding dat er wat moet worden veranderd in het bestand welk ik in mijn eerste mail heb genoemd. Gerrit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen