Junior-Pilot Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 Ik kan geen Audio-knop vinden! Ik gebruik gewoon de standaart 500 afstandsbediening. Hoe kan ik hem aanpassen zodat ik toch een andere audiostroom kan kiezen? Zo ging het in ieder geval niet zoals beschreven voor de hydra image. Iemand al een oplossing voor dit probleempje? Ik kan nergens in het menu vinden waar je het kan instellen. In Gemini kun je die knop zelf in imagemenu instellen, dat is hier toch niet het geval? Hoe moet ik het dan aanpassen? Help a.u.b.!!! Dreambox 7020S - 4 x Alps Single LNB - Visiosat Dish SMC - Maxtor 120GB - Scandisk 64 MB USBstick {Astra - Hotbird - Astra2 - Thor} Dreambox 500S - Digiality Monoblock LNB {Astra - Hotbird}
Roodkapke Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 Probeer eens achter de blauwe knop language setup. Je kunt dan 4 talen aangeven in volgorde van voorkeur. Groet, Roodkapke PLinux member
Junior-Pilot Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Geplaatst: 13 juni 2005 YEAH! Het werkt 1000 maal dank. Zo kijkt het een stuk makkelijker. Dreambox 7020S - 4 x Alps Single LNB - Visiosat Dish SMC - Maxtor 120GB - Scandisk 64 MB USBstick {Astra - Hotbird - Astra2 - Thor} Dreambox 500S - Digiality Monoblock LNB {Astra - Hotbird}
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen