Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is mij al veel eerder opgevallen dat de volume knop als pauze knop fungeert als je een opname afspeelt.

Ben ik de enige die dit heeft of is niemand op het idee gekomen om te vragen of dit wel zo hoort?

(dit geld volgens mij voor elke image)

*** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***

Geplaatst:

Gehad zeg je... en hoe heb je dat opgelost?

*** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
Geplaatst:

Stel de afstandbediening anders in:

Ga naar menu -> setup -> expert setup -> remote control.

Stel deze in op "classic (neutrino)"

Ik zelf vindt de bediening van de dreambox dan veel makkelijker (als je er aan gewend ben).

Ik gebruik zelf de laatste PLI en met deze instelling heeft de volume aanpassing tijdens afspelen geen effect op het afspelen zelf.

ps. de mute knop zet het afspelen wel in pauze, maar je kan het volume natuurlijk ook helemaal zacht zetten.

Geplaatst:

Ik heb net effe een image in elkaar gezet waar de mute-knop echt als mute zou moeten werken. Helaas krijg je daarna nogal wat synchronisatie-problemen met het geluid. Da's de reden dat ze er pauze van hebben gemaakt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen