pimzzz Geplaatst: 14 juni 2005 Geplaatst: 14 juni 2005 Ik draai op dit moment met de Pli amber (7000). Alles werkt perfect behalve dat ik vanaf mijn werk niet kan inloggen op mijn dreambox. Ik werk thuis met een windows pc en op mijn werk met een imac. Hoe krijg ik dit voor mekaar. Ik gebruik het programma terminal op de imac om te ftpen... met vriendelijke groet pim
Ome Merde Geplaatst: 14 juni 2005 Geplaatst: 14 juni 2005 heb je de poorten naar buiten wel open staan op je router ? dus poort 80 voor http, poort 21 voor ftp en poort 23 voor telnet ? merDe deze ruimte is te huur
pimzzz Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Geplaatst: 14 juni 2005 Jazeker,,ik heb alle poorten (80,21) geforward naar mijn dreambox in mijn router. Gegroet pim
Ome Merde Geplaatst: 14 juni 2005 Geplaatst: 14 juni 2005 kan je wel pingen ? merDe deze ruimte is te huur
Boldor Geplaatst: 14 juni 2005 Geplaatst: 14 juni 2005 Ik denk dat je onder MacosX werkt, dus doe als volgt: mappen Programma's > Hulpprogramma's > en start het Netwerkhulpprogramma. Hierin tabblad Portscan en vul jouw IP adres in wat je op Internet hebt. Nu controleer je of die genoemde poorten ook openstaan. Doe voor een ftp verbinding (appeltje-K) en vul in ftp://loginnaamdreambox:wachtwoorddreambox@jouwipadresopinternet en dan heb je eigenlijk Terminal.app niet meer nodig. Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Zgemma H7S / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen