johan39 Geplaatst: 14 juni 2005 Geplaatst: 14 juni 2005 Hallo, Wat is er nu eigenlijk te bekijken met een gepatchte Humax 5300 (ToH11). Is het mogelijk met fun-kaart (5 in 1) en een Irdeto Euro cam iets te ontvangen bvb TPS (Multivision)en Nagravision (Cabo)of is er een andere module vereist. Ik veronderstel dat voor de Nederlandse zenders een mediaguard module probleemloos zal werken ( met een originele kaart). Ik heb met de zoekfunctie eens alles gelezen over de 5300 maar ik geraak er toch niet goed aan uit, vooral omdat veel berichten al 1 of 2 jaar oud zijn en je weet niet of ze nog aktueel zijn, vooral dan wat betreft TPS. Groeten Johan
opzolder Geplaatst: 15 juni 2005 Geplaatst: 15 juni 2005 Bij mijn weten biedt ToH11 alleen de mogelijkheid om de Humax via nullmodemkabel vanaf de PC te bedienen (met HRC) of de kanalensettings runtime in te lezen op de PC (met Humax Settings Viewer). Dat is tenminste zo voor de F1-FOX. Mogelijk zat er met de 5300 meer in, maar deze firmware is ondertussen al zo oud dat er nu zeker geen kanalen meer mee open gaan. (Voor de zekerheid kun je je licht opsteken op www.humax-zone.tv of tuxonhumax.berlios.de) Voor het openkrijgen van kanalen ben je dus volledig afhankelijk van de mogelijkheden van je CAM. Groeten van de zolder.
Bigfoot Geplaatst: 15 juni 2005 Geplaatst: 15 juni 2005 Toen ik een 5300 had was er meen ik nog geen alt. software maar met ToH en een irdetocam zou je idd de andere coderingen (1e generatie) moeten kunnen ontvangen. Maar daar is nu niet veel meer van over. Ik zou dat ding verkopen aan iemand die met originele viaccess-2 kaarten wil kijken en zelf iets leukers aanschaffen.
johan39 Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Geplaatst: 15 juni 2005 Bedankt voor de uitleg, ik steek mijn licht op bij www.humax-zone.tv Groeten johan
Gerdy Geplaatst: 18 juni 2005 Geplaatst: 18 juni 2005 Eveneens interessante Humax site staat bij ons in de "links" en is Josje's Humax site Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen