Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit met een probleem. Ik heb een dbox2 waar ik een kalibo enigma image op geflashed heb. Nu heb ik deze aangesloten aan een philips dvdrecorder. In de manual staat dat de scart van de dbox decoder naar de dvdrecorder (in line3 pluggen). Dan zou de recorder hem automatisch moeten kunnen vinden.

Nu ziet het eruit dat het niet werkt. Als ik de recorder aan een MRzapp aansluit, dan vind deze hem wel automatisch.

Wat kan het probleem zijn en weet iemand hier een oplossing voor?

Thnxz alvast voor jullie supplies!!!

Geplaatst:

Ik denk niet dat de line pluggen een schakelsignaal afgeven, als je dat bedoeld met (in line3 pluggen).

Je recorder op de scartaansluiting op je Dbox van de viderecorder (VCR) zetten. In Dream menu naar instellingen en daar naar systeeminstellingen, daar naar A/V instellingen en daar Automatisch omschakelen naar VCR aanzetten.

Je Dbox gaat nu aan als je recoder aangezet wordt en schakeld naar het beeld van de recoder.

Ook kun je je Dbox op bepaalde tijden laten opstarten op een bepaald kanaal, wat je dan weer van op kan nemen als je je recorder ook zo kan instellen.

Je kan ten alle tijden via Dream menu, door op VCR te gaan staan naar je recorder schakelen.

Succes!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen