gbels Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 Ik las in diverse berichten dat het mogelijk is om de software te updaten via USB. Het is mij echtr niet gelukt. Ik heb de nieuwe beta in de map 'Firmware' geplaatst, hoe nu verder ?? In het softawre menu zie ik nergens de mogelijkheid om deze bij te werken.
DeBeek Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 Wat voor type Echostar ???? lijkt op een 5020. pvr toets indrukken 2x pijl naar rechts (vol+) software moet je nu zien staan, selecteren en op ok drukken, de rest gaat vanzelf.
crazymans Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 Eerst renamen van *.mem naar *.mp3. Dan kopieren naar Echostar/Firmware. Dan op de Echostar naar opnamenlijst (knop linksonder) en dan 1 of 2x rechts drukken dan zie je hem staan. Dan renamen (blauw geloof ik) naar .mem en dan OK drukken. 1 minuutje wachten ... klaar! Het is ook erg handig om een aantal versies hier te laten staan zodat je ook net zo snel weer terug kan als dat nodig is! ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
DeBeek Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 Citaat: Eerst renamen van *.mem naar *.mp3. ????? doe ik nooit , als je de 5020 zonder usb loader kan benaderen (Firm 105) kan je gewoon de .mem bestanden in de map zetten.
crazymans Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 Citaat: ????? doe ik nooit , als je de 5020 zonder usb loader kan benaderen (Firm 105) kan je gewoon de .mem bestanden in de map zetten. Sinds 105 kan ik hem dus niet meer benaderen via USB dus vandaar! ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Gast Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 Ik kom er nu ook niet meer in via USB. Waarom wil dat nou niet, is dat zo moeilijk te maken dan ? Hadden alle PVR tuners maar ethernet aan boord.
gbels Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Geplaatst: 20 juni 2005 Ik heb ook al een paar keer problemen gehad met het benaderen via USB. Wat bij mij soms hielp was de 5020 echt uitzetten. Stekker eruit!1, even wachten, 5020 en PC opnieuw opstarten........en hij deed het weer. Wat mij ook opgevallen is, is dat er na het herkennen van de PVR in de systentray een icoontje verschijn van nieuwe hardware. Als ik hierop klik krijg ik een meuutje met daarin " Nieuwe hardware veilig verwijderen: PVR 5020" of iets dergelijks. Als ik hier op klik krijg ik na enkele seconden de melding dat de nieuwe hardware veilig verwijderd worden. Na het op deze manier verwijderen werd hij probleemloos herkend de volgende keer. (drie keer geprobeerd!) Misschien is dit voor meer mensen met het herkenningsprobleem een oplossing. Het is ntuurlijk wel zaak dat de PVR5020 eerst weer een keer herkend wordt door winxp anders gaat deze vlieger niet op....helaas.
Gorefest Geplaatst: 20 juni 2005 Geplaatst: 20 juni 2005 Citaat: Wat mij ook opgevallen is, is dat er na het herkennen van de PVR in de systentray een icoontje verschijn van nieuwe hardware. Als ik hierop klik krijg ik een meuutje met daarin " Nieuwe hardware veilig verwijderen: PVR 5020" of iets dergelijks. Als ik hier op klik krijg ik na enkele seconden de melding dat de nieuwe hardware veilig verwijderd worden. Moet je sowieso altijd doen anders kunnen de files op je ontvanger corrupt raken! Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen