Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb hier een strong 4375 ,als ik die van nieuwe software wil voorzien dan geeft die :chksum err(er staat dan voor de chk sum err een hekje met een cijfer 1,of 2 er voor)

ik heb het op 2 verschillende pc' geprobeerd op win98, me maar desstrong is er en met serie nr beginnend met 20....... dus het oude type.

er staat firmware size:783232 en je ziet dan downloading staan maar er gebeurt niks en dan geeft die chksum err.

wie weet wat dit kan zijn? n hoe te verhelpen?

alle info tip is welkom.

gr,

p.s in de display staan alleen maar 4 streepjes en als je aan zet staan er alleen maar 4 nullen en thats it.

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst:

er zijn verschillende uitvoeringen van de 4375, weet je zeker dat je de goede firmware hebt?

staat op de strongsite, moet je even op het serie nummer van jouw ontvanger letten.

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Geplaatst:

dit is de serie nr 020825001233 ik heb ook bij strong zelf gekeken ,er staat dat ik de firmware met de bovengenoemde serie nummer moet hebben de serie nr die begint met 21... is volgens mij van de latere versie 4375.

of ik moet het mis hebben?

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen