gbels Geplaatst: 20 juni 2005 Geplaatst: 20 juni 2005 Ik heb al diverse opnames om zeep geholpen door er reclame blokken uit te knippen. Gisteren ook weer een. Op de plaats waar de eerste knip (van het derde blok, de eerste twee blokken zijn wel goed geknipt) is ingezet (startpositie) bevriest het beeld en zie je de tijd met sprongen van 30 sec vooruitspring naar het einde van de opname. Zijn er mensen die dit probleem herkennen? Voorlopig ga ik de editfunctie maar niet meer gebruiken :-(
Gast Geplaatst: 20 juni 2005 Geplaatst: 20 juni 2005 Welke versie software gebruik je? Is de opname (inmiddels) ongekodeerd?
gbels Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Geplaatst: 20 juni 2005 Ik gebruik de laatste beta, maar ik heb het probleem ook in vorige versies geconstateerd. Is het een voorwaarde dat de file geheel gedecodeerd is? Ik weet niet zeker of dit het geval was.
Gast Geplaatst: 20 juni 2005 Geplaatst: 20 juni 2005 De opname moet inderdaad geheel gedecodeerd zijn, anders loop je vaak het risico dat het eindresultaat corrupt geworden is. PS: na installeren van 105-604 Beta moet je wel eerst een reset naar fabriekswaarden doen!!!! Doe je dit niet, dan kun je slechts 1 keer knippen in een opname, daarna niet meer. Je kunt dan wel knippen, maar er verandert dan niets meer..... Voordat je een reset naar fabriekswaarden doet, natuurlijk eerst even al jou settings backuppen op de PC met de tool STB van Echostar. Nog een PS: decoderen onder 'nu' werkt niet (je kunt het menu niet verlaten en er gebeurt ook niets). Kies je voor een dagelijks tijdstip, dan moet je een tijd invullen. Als die tijd dan is aangebroken, moet je een ja/nee-vraag beantwoorden (lekker als je in de nacht wilt decoderen). En als je dan JA geeft, gebeurt er ook niets......we zijn nog lang niet klaar.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen