Gast Geplaatst: 21 juni 2005 Geplaatst: 21 juni 2005 Hi, Weet iemand hoe ik tijdens playback van opnames in TF4000PVR een bepaalde tijd kan vooruit of terugzetten. Nu kan ik met de << en >> toetsen wel versneld voor en achteruit, maar het zou mooi zijn als je met een toets bv 30sec, of 1 minuut verder of terug kan bijvoorbeeld tijdens commercials e.d.??
RobbieT Geplaatst: 21 juni 2005 Geplaatst: 21 juni 2005 Twee manieren: - Met de cijfertoetsen, als je 50 intoetst ga je naar 50% - Play drukken, nu komt er een pip met balk in beeld, dan met de >> toetsen er doorheen schuiven. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
pch Geplaatst: 21 juni 2005 Geplaatst: 21 juni 2005 Citaat: Hi, Weet iemand hoe ik tijdens playback van opnames in TF4000PVR een bepaalde tijd kan vooruit of terugzetten. Nu kan ik met de << en >> toetsen wel versneld voor en achteruit, maar het zou mooi zijn als je met een toets bv 30sec, of 1 minuut verder of terug kan bijvoorbeeld tijdens commercials e.d.?? Hoi, en nog een TIP: 1x drukken op << en >> is spoelen op lage snelheid en 2x en 3x drukken op << en >> zorgt voor spoelen op hogere snelheid, ook erg handig tijdens reclame, zie je precies waar je moet stoppen en dat zie je met de pop-up balk methode niet... Gr. Pch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen