holles Geplaatst: 22 juni 2005 Geplaatst: 22 juni 2005 Ik heb in PLI de Newcamd 6.01 gebruikt welke de ecm 0961 doorliet voor Sky-UK. Indien ik in Gemini de Newcamd 6.01 cardspider of Betad gebruik wordt de ecm 0961 niet herkend. Ik zie aan de grootte en de naamgeveing dat het verschillende versies zijn. Wie weet welke versie PLI gebruikt voor zijn Newcam 6.01 of is dit een speciale versie die niet in Gemini zit? Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
marcel9 Geplaatst: 23 juni 2005 Geplaatst: 23 juni 2005 In de Pli zit naar mijn idee een Newcamd 6.01 zonder Betad. Die Betad heb je dus nodig om Sky UK aan de praat te krijgen en ik heb zelf hiervoor op de Pli de betad gecopieerd naar \var\bin en vervolgens een betad.cfg in de \var\tuxbox\config gezet en vervolgens betad gestart en werken ! Heb alleen nog niet gevonden welk opstartscript ik kan gebruiken om hem automatisch te laten starten. Groeten, Marcel.
holles Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Geplaatst: 24 juni 2005 Ik heb het inmiddels gevonden. Het lijkt erop dat PLi een combi versie van 6.0 en 6.1 gebruikt. Heb ik Gemini de Newcamd 6.1 en 6.0 Betad en de 6.0 Cardspider geinstalleerd en op de 6.0 Cardspider geeft hij dan de ecm 0961 (voor Sky UK) wel door. Zodra ik één van de 3 versies eraf gooi werkt Sky UK en/of mijn Canal Digitaal kaartje niet meer. Weet nog niet precies wat de oorzaak is maar het is werkbaar op deze manier. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen