martjeB Geplaatst: 22 juni 2005 Geplaatst: 22 juni 2005 Ik heb hier een db7000 via cs. Als ik via de timer, dus eigenlijk vanuit stand-by, opga nemen, neem ik zwart beeld op. Dit is met xcam,newcamd en mgcamd. Bij mgcamd had ik zojuist de eerste 20min. zwart beeld. Daarna wel beeld ok. Als ik gewoon kijk, heb ik wel gelijk beeld en vanuit aan stand, kan ik wel gewoon opnemen. Het lijkt wel alsof het starten van de opname vanuit standby, het starten van de emu tegenhoudt. Ik heb ik flaash delaatse versie van davinci, dus opnemen en ander zender kijken is mogelijk. Draai hydra op usb. Is er ergens iets in te stellen dat de emu, na opnamestart nogmaals gestart wordt, of moet ik met sticky de emu aan de zender knopen en vanuit een andere emu de opname starten, zodat emuwissel geforceerd wordt? Of moet de db maar nooit meer uit? ;-) Gtz. Martje B
Gast Geplaatst: 22 juni 2005 Geplaatst: 22 juni 2005 Hmmm je zou met newcamd eerst 1 min een ander kanaal kunnen opnemen en dan laten overschakelen naar het juiste kanaal. Want deze regel in de newcamd.conf zegt : RELOAD_CONFIG_ON_ZAP = yes Groet Guardian
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen