rlckring Geplaatst: 22 juni 2005 Geplaatst: 22 juni 2005 Ik heb zelf een linux newcamd server en ik wilde vandaag een rss-feed gaan maken met behulp van php om zo de aangelogde users en natuurlijk de card info te kunnen zien.. De telnet output word inmiddels netjes op m'n tv getoont, alleen staat alles als één string op het scherm. Dus niet netjes ingedeeld. Ik dacht dat ik dat wel kon fixen met newlines enzo.. maar volgens mij filterd die rss parser in de dreambox alle linefeeds en newlines er uit. Dat merk ik overigens ook bij andere feeds o.a. bij Satall feeds. Alles staat aan elkaar.... Weet iemand dit te om zijlen??.. Zoniet.. weet iemand dan hoe ik e.v.t. in het dreambox addons menu een zelf gemaakte addon kan krijgen die dan een url kan triggeren zodat ik gewoon een popup op me scherm kan krijgen (dreamip/cgi-bin/xmessage?) met daarin m'n newcamd informatie..?? Ik weet dat er ergens een CardInfoCenter huist maar die werkt niet voor externe Linux Servers waar Newcamd.I386 op draaid... Bedankt...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen