Anton48 Geplaatst: 23 juni 2005 Geplaatst: 23 juni 2005 Wie kan mijn vertellen wat voor meer waarde deze kabelbox heeft ten opzichten van de kabel en wat kun je er zoal mee? Groetjes, Anton.
Terror Geplaatst: 23 juni 2005 Geplaatst: 23 juni 2005 Ik heb pas gehoord hier in een lokale sat-zaak dat je met deze box ongeveer een 300 zenders via de kabel "open" kon krijgen (Zonder abonement) welliswaar met aangepaste software zei hij. verder weet ik niet of het waar is hoor, ik vond het nogal een onwaarschijnlijk verhaal, maar hij had het zien werken zei hij. -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
espresso Geplaatst: 24 juni 2005 Geplaatst: 24 juni 2005 Dat kan ik inderdaad bevestigen, kijk hier maar eens: Gemini 2.0 au Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso!
Ron Geplaatst: 24 juni 2005 Geplaatst: 24 juni 2005 Met vragen over de kabel, moet je eigenlijk in dit forum zijn: http://www.sat4all.com/forums/postlist.php?Cat=0&Board=dvbc
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen