Gast Geplaatst: 24 juni 2005 Geplaatst: 24 juni 2005 Er is een nieuwe image voor de reelbox te halen op het Rmm forum. Gr Birddog
Gast Geplaatst: 25 juni 2005 Geplaatst: 25 juni 2005 Ben al weer terug naar 008 wulfgard vooral om t beeld en geluid ..de previeuw 009 heeft veel vastlopers oa op de ned radio kanalen en die komen ook niet door 2de tuner werkt niet ondanks instelling ...zappen iets sneller maar vooral irritante audio ruis bij alle tekst ...en t donkere te gekleurde beeld is voor mij geen verbetering....
Gast Geplaatst: 25 juni 2005 Geplaatst: 25 juni 2005 bij mij is het beeld flink verbeterd,het zappen gaat sneller en nog geen vastloper gehad ook niet op de radio kanalen en een te donker gekleurd beeld heb ik ook niet,maar dat kun je eventueel toch met je tv instellingen bijstellen? 2de tuner heb ik nog niet geprobeerd . Gr Birddog
Gast Geplaatst: 25 juni 2005 Geplaatst: 25 juni 2005 Prima image, stabiel, beeldkwaliteit is veel beter, zapsnelheid top en de aston cam werkt nu vlekkeloos. Radio nog niet geprobeerd, komt zo. Goed werk !
Gast Geplaatst: 25 juni 2005 Geplaatst: 25 juni 2005 met RCC 1.1 kun je de videosettings instellen, de geoptimaliseerde settings in RCC geven een prima beeld ! de 2e tuner werkt ook als een speer, vandaag al diverse programma's opgenomen en vanavond van de TT zitten genieten. Ben benieuwd wanneer de eerste handige channellist editor komt.
Gast Geplaatst: 26 juni 2005 Geplaatst: 26 juni 2005 idd zaken gaan nu goed heb de 009 preview opnieuw geschreven cd-r ipv cd-rw en de beeldinstellingen konden weer terug naar standaard op mn lcd monitor die aangepast waren voor de 008 wulfgard ...wie heeft beeld via VGA ?
Gast Geplaatst: 28 juni 2005 Geplaatst: 28 juni 2005 Wanneer werkt de dvd eens naar behoren ik krijg er geen geluid uit. moet ik een kabeltje doorlussen of zoiets.
Gast Geplaatst: 28 juni 2005 Geplaatst: 28 juni 2005 De dvd speler werkt nog niet,maar daar wordt aan gewerkt heb ik op het rmm forum gelezen dus nog even geduld. Gr Birddog
Gast Geplaatst: 28 juni 2005 Geplaatst: 28 juni 2005 volgens mij werkt de card reader ook nog niet... in mijn zeta cam met neotion crypt werkt de seca 2 nl card wel maar in de Reelbox card reader met dezelfde neotioncrypt wat ie overigens aangeeft in z,n cam menu...werkt de card tot nog toe niet...
Gast Geplaatst: 28 juni 2005 Geplaatst: 28 juni 2005 De cardreader van Reel begrijpt nu alleen de Premiere kaarten, creatieve software zal nog wel komen die S2 ondersteund.
Gast Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 2de tuner ja gegeven in t Reelbox setup menu ...maar krijg toch de melding geen vrije DVB kaart bijopname HDD. Instellingen -DVB Eerste DVB kaart staat op 3 .... mijn vraag moet ik nog meer instellen... aansluitingen twin lnb astra + hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen