johnybegood Geplaatst: 25 juni 2005 Geplaatst: 25 juni 2005 Het verhaal: Door omstandigheden heb ik mijn 5ooo PVR moeten vervangen, ik heb vanwege het display voor een 5500 PVR gekozen, de harddisk (Samsung 160 GB de bekende)die in de 5000 voortreffelijk zijn dienst verrichte gemonteerd in de de 5500 PVR. Het probleem, de harddisk is niet te benaderen, in het menu van de 5500 is alles wat te maken heeft met de harddisk grijs (dus niet te gebruiken), de optie om timeshift te gebruiken staat aan zelfs als de harddsik niet is aangesloten. Heb de harddisk bij een vriend in een andere Topfield geprobeerd alles OK. Heb andere data kabel van deze Topfield in mijn nieuwe 5500 gebruikt het probleem blijft. Ik verschillende FW versies geprobeerd en dus ook diverse resets. Niets helpt, wie weet er een mogelijke reden of is dit nou een nieuw apparaat defect uit de doos. ps. vergeten te vermelden, harddisk loopt als tuner aan staat. Groeten Jan VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000 OpenPLI 9 R
Happy2000 Geplaatst: 25 juni 2005 Geplaatst: 25 juni 2005 Ik denk dat je zelf het antwoord al hebt gegeven, de tf is defect, maar je kunt nog altijd een andere hd testen, hoewel die van jou het wel doet in een andere topfield. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
johnybegood Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Geplaatst: 26 juni 2005 Hallo Happy2000, Ik heb een andere HD geprobeerd met het zelfde resultaat. Ik was er zelf al vanuit gegaan dat hij stuk is, maar omdat ik maandag pas kan bellen en het nooit geen kwaad kan om z'n grote gebruikers groep (kennis) te raadplegen dacht ik laat ik het eens in de groep gooien je weet nooit, misschien heeft dit al eens iemand meegemaakt en kunnen oplossen. BTW nog een dikke proficiat met je hele mooie en vooral goed te gebruiken informatie balk tap. Groeten Johnny Groeten Jan VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000 OpenPLI 9 R
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen