Gast Geplaatst: 26 juni 2005 Geplaatst: 26 juni 2005 Hallo ik heb een strong8000 met canaldigitaal kaart erbij(zwarte) gehad van een vriend. Nu wil ik de kaart heractiveren is gelukt op website canaldigitaal. Maar mijn zenders blijven zwart ik heb alleen 123 en bvn dat zijn fta kanalen. De andere zenders zijn allemaal zwart volgens mij geef de decoder geen activering door zijn hier meer mensen met hetzelfde probleem,en is er een oplossing voor. Technische informatie = versie20 oem6 type3 patchrun 0 Iedergeval bedankt alvast voor de reactie. Zit al 3 uur te lezen pfffffffff Heeeeeeelp :
Gast Geplaatst: 27 juni 2005 Geplaatst: 27 juni 2005 Je hebt er veroudere firmware op staan Je moet dus deze versie hebben versie 20 oem6 patchrun 5 en geen 3 dus de nieuwste versie hier heb je hem als bijlage.
Gast Geplaatst: 27 juni 2005 Geplaatst: 27 juni 2005 Top zeg Cobus R Firmware erin binnen 5 minuten beeld. Nu nog een vraagje over andere zenders wat is de beste firmware waar ik nog naar andere kanalenkan kijken met een funcard ofzo, tegelijk moet wel de orginele canaldigitaal kaart automatisch worden geupdate.
Gast Geplaatst: 27 juni 2005 Geplaatst: 27 juni 2005 De satrackers versie met emu dat zijn momenteel de meest uitgebreide en met de meeste mogelijkheden en seca 2 werkt ook perfect. ik zelf draai met de 1.4 versie maar ik zou voor de 1.7 gaan daar deze het stabielst blijkt met een 8000 wel even seca 2 patch erop en kijken maar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen