wermar Geplaatst: 28 juni 2005 Geplaatst: 28 juni 2005 Hallo, Na de tijd te hebben goedgezet wilde de DB niet meer opstarten, dus met de drie knoppen geprobeerd.nu slaat hij af na dream multimedia 1.09. erase image en direkt erna een nieuwe image erop,maar na het bootlogo slaat hij terug af. alle kabels HD usb eraf en opnieuw geprobeerd,maar nog steeds hetzelfde na een sekonde of 10 niets. Ook nu na de hele nacht de stroom eraf nog steeds hetzelfde. Het vreemde is dat ik met dreamup wel de erase en de image (verschillende originele en andere) erin kan zetten,en dit duurt toch ook zo'n 20minuten. bij oploaden slaat hij niet af, maar na opstarten terug hetzelfde. Weet iemand wat dit kan zijn? Groetjes Wermar.
Gast Geplaatst: 28 juni 2005 Geplaatst: 28 juni 2005 Citaat: Hallo, Na de tijd te hebben goedgezet wilde de DB niet meer opstarten, dus met de drie knoppen geprobeerd.nu slaat hij af na dream multimedia 1.09. erase image en direkt erna een nieuwe image erop,maar na het bootlogo slaat hij terug af. alle kabels HD usb eraf en opnieuw geprobeerd,maar nog steeds hetzelfde na een sekonde of 10 niets. Ook nu na de hele nacht de stroom eraf nog steeds hetzelfde. Het vreemde is dat ik met dreamup wel de erase en de image (verschillende originele en andere) erin kan zetten,en dit duurt toch ook zo'n 20minuten. bij oploaden slaat hij niet af, maar na opstarten terug hetzelfde. Weet iemand wat dit kan zijn? Groetjes Wermar. (je bedoelt flash erase bij booten knop links bovenaan vasthouden)Als je dream niet meer fatsoenlijk boot moet je dit met een nulmodem kabel er weer in zetten(heb ik ook gehad)
Anmax Geplaatst: 28 juni 2005 Geplaatst: 28 juni 2005 Wat heb je gedaan dan? DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)
wermar Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Geplaatst: 28 juni 2005 nog eens nieuwe image in de flash en bij booten direct flash erase bovenste knop en nu starte hij wel door. Had al Jtag klaarliggen maar was niet nodig. Groetjes, Wermar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen