Gast Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Weet iemand hoe het komt dat ik, nadat de officiele kaart van C+ uit de DB haal, geen Ned. zenders meer kan ontvangen. Ik gebruik op dit moment de Gemini en voorheen met de hydra kon ik gewoon de kaart uit de DB halen en in mijn andere ontvanger stoppen terwijl ik toch naar de Ned. zenders via Newcam kon blijven kijken. Zitten de NED zenders nu achter een andere codering? of zie ik iets over het hoofd. Het moet met een DB toch mogelijk zijn om naar deze (naar mijn idee), vrije zenders te kijken zonder een kaart van C Digitaal in de DB te hebben?
pippen2 Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Nee, je kunt de Nederlandse zenders alleen met een legale kaart bekijken. De codering is niet gekraakt, dus een kaart is altijd nodig.
Nuci Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 De Nederlandse zenders zijn in die zin vrij dat je er nog steeds wel een smart card voor moet hebben. Na een eenmalige investering van 80 euro (en eventueel een jaarlijkse bijdrage van 15 euro) zijn de zenders in principe voor altijd te ontvangen. De reden dat je voorheen wel kon blijven kijken als je de kaart eruit haalde, is waarschijnlijk dat je er toen sleutels in had staan die newcamd niet van je kaart af haalde... DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
Gast Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Dat verklaart een hoop. Dank voor jullie reactie's
Aanbevolen berichten