Gast Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Bedankt voor je antwoord. Ik heb inmiddels een gamepad gekocht (en terug gebracht) maar de emu calibratie deed het niet goed. Ik heb daarom een logitech precision gamepad gekocht. Seddi (emu autor) maakt gebruik van dezelfde gamepad, dus ik neem aan dat het goed werkt. Een competition pro is verleidelijk, maar zou te moeilijk zijn voor m'n kinderen. Trouwens: beta 6 is nu beschikbaar bij de i-have-a-dreambox forum. Pent
Fabian Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Is het mogelijk om naast een usb-stick ook een usb-joystick op de DB aan te sluiten?
Gast Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Citaat: Is het mogelijk om naast een usb-stick ook een usb-joystick op de DB aan te sluiten? Ja, bij mij gaat dat zonder problemen met een (4 port) usb hub. Eerlijk gezegd had ik eigenlijk problemen verwacht :-) Pent
tajvdz Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 ik heb nog een oude arcade joystick die ik op mijn laptop wel via usb kan gebruiken in een c64 emulator..ben benieuwd of dat op de dreambox ook gaat lukken...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen