Gast Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 hoi mijn dreambox is vanafstand door iemand onderhouden via mijn internet verbinding,nu heeft hij van afstand mijn gebruiksnaam of wacht woord veranderd van mijn dreambox,is het mogelijk omdeze box te resetten of op een andere manier in te loggen,wie kan mij helpen,of heb ik een probbleem nu help me
Gast Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Als je het wachtwoord niet meer weet, dan in het vette pech inderdaad. Remedie is om een Flash Erase te doen, dan worden alle instellingen weer teruggezet naar default, dus ook het wachtwoord.
groko Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 kan je hem gewoon niet vragen om het wachtwoord. vindt het trouwens wel heel onverstandig. iemand toegang te geven tot je dreambox vanuit het WAN. There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!
Gast Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 kan je me mischien vertellen hoe je een Flash Erase precied doet?
rvs4all Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Citaat: kan je me mischien vertellen hoe je een Flash Erase precied doet? Dreambox opnieuw opstarten en tijdens opstarten bovenste knop (van de 2 pijltjes) op de dreambox zelf ingedrukt houden tot er "FLASH ERASE" op het display staat. Dan kan je wel loslaten. Dan ben je wel al je instellingen kwijt, dus ook je satellieten/bouqets/video etc. Maar dat kan je ook wel weer opnieuw instellen dus. Rob.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen