Gast Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Ola, Ik had google en de zoek functie hier ff gebruikt maar kwam niet echt veel verder. Heb al weer meer dan 1 jaar mijn samsung in de kast gezet, omdat ik een andere ontvanger heb gehad. Nu wil ik graag weer deze samsung origineel maken zodat ik hem kan geven aan een kennis van me. Die wilt alleen originele firmware erop. Vroeger had ik software gedownload om dit voor elkaar te spelen. Volgens mij iets van semco nog iets en een duidelijke how to do it file. Helaas heb ik deze niet meer. Ik wil zelf opnieuw de kanalenlijst inladen en een originele firmware. Heeft iemand een linkje of programma hoe ik dit het beste kan doen. Ook wil ik graag weten welke firmware file het is. zag op sites waar ik weinig van snap. zie verschillende firmwares zoals 118 enz.enz. maar weet niet welke ik moet hebben. Wil trouwens met een seriele kabel patchen en het liefst onder windows zp heel heel heel erg bedankt.
klinkie Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 als je je samsung orgineel wilt maken kan je een software update via de schotel. dan krijg je de laatste firmware erin. gr andre dat zeg ik ..............linux
Gast Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 @ andre. Zou het ook via software kunnen. Heb hier geen schotel in de buurt staan. Ik zit voornamelijk te emmeren met welke software versie ik moet nemen. Volgens mij 118 maar ik weet het niet zekers. Mocht je trouwens tips hebben waar het updaten via schotel staat hou ik me aanbevolen. Bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen