Gast Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Is er een mogelijkheid om een mpeg file die ik heb gedeleted van de hd terug te krijgen.Heb namelijk een opname gewist die ik nooit had mogen weggooien. Ik heb het zo gedaan:ik zat in de file mode, selecteerde de verkeerde file en wiste die stom stom stom maar ja IS ER EEN MOGELIJKHEID ?????? dream 7020 image hydra phoenix 1.09
rvs4all Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Ik weet niet of Hydra ReiserFS of EXT3 als filesystem gebruikt, maar in geval van EXT3: "Q: How can I recover (undelete) deleted files from my ext3 partition? Actually, you can't! This is what one of the developers, Andreas Dilger, said about it: In order to ensure that ext3 can safely resume an unlink after a crash, it actually zeros out the block pointers in the inode, whereas ext2 just marks these blocks as unused in the block bitmaps and marks the inode as "deleted" and leaves the block pointers alone." Als je geen Engels kan, laat maar even weten. Rob.
Gast Geplaatst: 3 juli 2005 Geplaatst: 3 juli 2005 Ik heb die hd als zijnde staandaard geformateerd toentertijd en heb daar geen instellingen aan veranderd als ext2 of 3 of zoiets dus ik weet niet wat er als standaard in gesteld wordt in de hydra dank je
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen