Gast Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 Hoi allemaal, Aangezien de Dreambox werkt onder Linux, lijkt het me mogelijk om dit met een i386 kernel op een PC te draaien... Heeft iemand dit al geprobeerd? Groetjes, Maurice
Barabas Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 Citaat: Hoi allemaal, Aangezien de Dreambox werkt onder Linux, lijkt het me mogelijk om dit met een i386 kernel op een PC te draaien... Heeft iemand dit al geprobeerd? Groetjes, Maurice Proberen hoeft niet, gaat nooit werken. De software is ontwikkeld voor de PowerPc en niet voor Intel. Dat zeg ik... lezen!
Gast Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 Lijkt me dat je enigma wel op een i386 pc met een dvb-kaart moet kunnen draaien. Enigma praat dvb-api tegen je dvb-kaart drivers, dus dat zal niet heel anders zijn. Maar het zal geen kwestie zijn van simpel hercompileren. Ik denk dat je dingen als overlay schermoutput (voor skins zeg maar) en de framebuffer voor video zal moeten aanpassen, misschien dingen als afstandsbediening. Maar verder kan ik geen dingen bedenken die fundamenteel in de weg zitten.
Gast Geplaatst: 4 juli 2005 Geplaatst: 4 juli 2005 hmmm... misschien moet ik het maar eens proberen met een usb-driveje.... ben benieuwd....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen