tellar Geplaatst: 5 juli 2005 Geplaatst: 5 juli 2005 Hallo, Ik weet niks van dreamboxen af maar vroeg me af of het mogelijk is om met 2 DM500's onderling 2 kaarten te sharen. Deze opstelling had ik in gedachten: DM500 slaapkamer: -is server voor NDS sky UK -is ingelogd op de DM500 in de huiskamer die als server fungeert voor canaldigitaal DM500 huiskamer: -is server voor canaldigitaal -is ingelogd op de DM500 in de slaapkamer die als server fungeert voor NDS Sky UK Op deze manier zou ik alle zender moeten kunnen zien in zowel de huiskamer als de slaapkamer. Is dit mogelijk? gr. Jelle ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
MagicOnline Geplaatst: 5 juli 2005 Geplaatst: 5 juli 2005 ja dit kan, je hebt voor de DM500 waar sky op draait wel een aangepaste versie van cardserv nodig. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen