voyager Geplaatst: 5 juli 2005 Geplaatst: 5 juli 2005 Ik heb gisteravond een concert opgenomen van HD1 en de file size op 16gb gezet ik voorzag niet echt een probleem als enigma het aanbied neem ik aan dat het bestandsysteem het aan kan. De Dreambox heeft ook netjes 8 gig aan TS stream opgenomen. Hoe krijg ik het er alleen af, via ftp kom ik exact op 4GB uit en samba laat de hele file niet zien. Is er een omweg? Ik heb hem ook opgenomen op mijn tf5000 maar via usb2 is die echt een tijd bezig nog om het eraf te krijgen. Regards Sebastiaan Regards Sebastiaan,-
Cool_Mod_E Geplaatst: 5 juli 2005 Geplaatst: 5 juli 2005 Ik vermoed dat dit een beperking is van het ontvangende Filesystem (dus het filesystem op jouw computer) ?
voyager Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Geplaatst: 6 juli 2005 Nope ntfs in win xp heeft daar weinig problemen mee, heb hem nu via de topfield over usb2 binnen gehaald was ruim 8GB, iemand anders nog een idee? Regards Sebastiaan,-
Littlesat Geplaatst: 6 juli 2005 Geplaatst: 6 juli 2005 Waarom niet gewoon zoals vroeger de files splitten in 1 GB!!! Dan lukt het altijd. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
voyager Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Geplaatst: 6 juli 2005 Omdat ik dan al die stukjes van 1 gb aan elkaar moet gaan plakken en nu kan m2 edit dat op de frame nauwkeurig maar blijft een hoop werk. nfs ben ik nog niet eerder tegen gekomen, zal er eens op gaan zoeken Regards Sebastiaan,-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen