Gast Geplaatst: 6 juli 2005 Geplaatst: 6 juli 2005 ik heb in mijn powersky 1900 ci nieuwe firmware geprogt maar nu wil ik met fkev105 newe keys toe voegen maar ik krijg nu steeds een foutmelding heeft iemand misschien een file op de harde schijf staan die ik handmatig aan kan passen zou mooi zijn omdat ik morgen op vakantie ga het was de bedoeling dat ik de decoder mee zou nemen maar zonder keys geen beeld....................... HELP
mteam Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 Gaat dit niet met progje gasoline ? Groetjes Danny
Gast Geplaatst: 9 juli 2005 Geplaatst: 9 juli 2005 Beste electron1900,kun jij mij verder helpen om de nieuwe firmware op het toestel te zetten.ben een beetje bang dat ik niets meer te zien krijg;Hoe kan Ik je contacteren???
CrazyMotha Geplaatst: 9 juli 2005 Geplaatst: 9 juli 2005 Je moet versie 1.06 gebruiken, de andere verwijst naar een link die niet meer bestaat. Vervolgens ga je alsvolgt te werk: 1. set de decoder in standby mode 2. toetst nu: 24680 de key's worden geupdate. I'm not a complete idiot, some parts are missing. Dreambox 8000 HD - Vu Duo
Gast Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 Hallo,kun je me eens die 1.06 doorsturen a.u.b.. Thanks.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen