Ga naar inhoud

Hoe met een Xtreme HUCI 6500 PVR TV in instellen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Xtreme ( HUCI 6500 PVR ready)

Onder anderen zit er een aansluiting op voor TV in en TV uit. Enige wat ik niet voor elkaar kan krijgen, is het het instellen van kanalen op de digitale reciever. De aansluiting die ik dus wil hebben is:

Satelite -> LBN in van de reciever

KabelTV -> TV in van de reciver

Scart of TV out van reciever naar de Televisie

De televisie wil ik dus als enige kanaal de Reciever instellen. Op deze manier kan ik de harddisk ook gebruiken om films van TV op te nemen.

Ik heb een TV in en een TV uit aansluiting, dus het lijkt me mogelijk. Ik kan echter nergens in de menu's vinden waar ik de kanalen kan instellen.

Alvast bedankt voor de hulp

Geplaatst:

Hoi Grimreeper het is helaasniet mogelijk om van de kabel op te nemen.

Tv in/out is bedoeld om je Extreme aan je tv aan te sluiten als je geen scart aansluiting hebt.

Er zit namelijk geen Tv tuner in die het kabel signaal kan om zetten, zodat je het kan opnemen op je harde schijf.

Gr Rob

[color:"green"] Als je je vrouw laat navigeren tijdens het autorijden, zie je meer van de wereld als met een GPS systeem!!

[color:"blue"] Xtreme pvr & Digix pvr [/color]

Geplaatst:

OK. Dus eigenlijk is de TV in van de reciever alleen bedoelt als doorgeefluik, als je de TVin van je televisie in gebruik is voor de Sat reciever?

En omdat ik de scart aansluiting gebruik, kan de coax dus eigenlijk gewoon aan de televisie blijven zitten. Jammer, was wel handig geweest om ook dat binnen de reciever te houden, dan heb je niet zoveel asfstandsbedieningen nodig :S

Bedankt voor het antwoord Rob.

m.v.g,

Mark

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen