Gast Geplaatst: 8 juli 2005 Geplaatst: 8 juli 2005 als beginner heb ik een Pioneer DBR-S110nl. ik heb al vaker de kanaallijsten kunnen inlezen met mes,maar ik probeer de firmare te updaten naar versie 4.8 en krijg een error melding dat lpt1 poort niet geopend kan worden. wie help deze onnozel
Gast Geplaatst: 8 juli 2005 Geplaatst: 8 juli 2005 je geeft zelf al antwoord je hebt daarvoor de 21polige kabel 1op1 nodig
klinkie Geplaatst: 9 juli 2005 Geplaatst: 9 juli 2005 hoi, heb je de zoekfunctie gebruikt? dit onderwerp is al meerdere keren voorbij gekomen. gr andre dat zeg ik ..............linux
Gast Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 bedankt voor jullie reacties.ik ben andere kabels gaan kopen. is gelukt.
POLAKS Geplaatst: 15 november 2005 Geplaatst: 15 november 2005 Hoe heten die kabels van jouw. Ik heb 'n kabel van mijn mastera 9-pins, die zal wel goed zijn, maar de parallel kabel die moet ik ook nieuw kopen. 14 aderige printer-verlengkabel is wel te koop, maar het moet 25 aderige kabel zijn, of niet? pionero 4.0 (FINAL), BCT 1430. BVD Henk
Gast Geplaatst: 15 november 2005 Geplaatst: 15 november 2005 Voor de juiste kabels, lees dit bericht Grts, euromuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen