Gast Geplaatst: 9 juli 2005 Geplaatst: 9 juli 2005 Ik wilde gisteren de nieuwste versie van MgcamD uittesten, maar volgens mij wilt deze helemaal niet starten... Ik gebruik Hydra Poseidon en heb de cam naar /var/bin gekopierd, chmod 755 gedaan hierop, smartcam.config aangepast met de volgende regels: osd-name 6 = mgcamd 06-07 emulator 6 = mgcamd camd 6 = daemon 6 = mgcamd kill 6 = sleep 6 = zap-sleep = 6 De mg_cfg gekopierd in /var/bin waar de cam staat (vond nergens uitleg waar deze file moet staan) maar als ik hem probeer te starten gaat die heel snel (starting cam message schiet voorbij) en krijg nergens beeld, ook niet met mijn officiele kaarten. Wie weet wat ik fout doe ?
Ron Geplaatst: 9 juli 2005 Geplaatst: 9 juli 2005 mg_cfg moet in /var/keys. Officiele kaarten kun je alleen laten werken als je een cardserver start. mgcamd heeft geen eigen cardserver, maar kan wel op radegast, camd3 en newcamd servers connecten. Dus ook voor originele kaarten in de box zelf. Je moet dat dan wel even aangeven in de mg_cfg. ================================================= # network mode, use summ for several clients # 00 no network (default) # 01 newcamd netclient # 02 radegast netclient # 04 camd3 netclient G: { 03 } ================================================= 03 = newcamd en radegast servers 05 = alle servers MGCamd leest de configfiles van de andere softcams uit, dus de softcam zelf hoef je niet te installeren. Alleen de juiste config op zijn plaats zetten en mg_cfg op dat type server instellen. Tox
Gast Geplaatst: 9 juli 2005 Geplaatst: 9 juli 2005 Thanks, ga ik dat eens proberen. Moet ik cardserver.dream ook nog in de smartcam.config erbij zetten, of vind mgcamd deze zelf door de config aanpassing ?
Ron Geplaatst: 9 juli 2005 Geplaatst: 9 juli 2005 Ik ken de hydra software niet goed genoeg. Je zult de cardserver zelf moeten starten. Mgcamd doet dat niet voor je. Hoe dat automatisch kan in de verouderde hydra, weet ik niet. Tox,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen