luckrus Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 Kan iemand me met advies helpen om Dreambox7000s +Hdd160G +USB256Mb werkend te krijgen. Ik heb de originele image 1.09.img in de flash geinstaleerd. In /var/tuxbox/plugins/ heb ik dreamflash geplaatst en met FLASHWIZARD_PRO_5.0 heb ik PLi en Hydra en Gemini op de USB-stick gezet. Na herstarten van de Dreambox krijg ik Flash menu waar ik de drie bovengenoemde images kan kiezen. Als ik er dan een kies krijg ik het "opstart" plaatje van de gekozen image en na korte tijd verdwijnt het weer (dan krijg ik een zwart scherm te zien) en op het LCD van de Dreambox zie ik "dreamflash 1.09"; de receiver boot verder niet. Weet iemand hoe kan ik dit probleem oplossen? Alex
Gast Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 Zet de Hydra eens in flash en die 2 andere op de USB. Avensis
joop905 Geplaatst: 10 juli 2005 Geplaatst: 10 juli 2005 Ik draait hier met het originele 1.09.img in de flash flash wizzard pro 5.0 Gemini nooit een problemen mee gehad op USB Gemini_200_DM7000.img Maar heb niets in /var/tuxbox/plugins gezet Had een boot menu FLASHWIZARD_PRO_5.0 na format/USB gaf de software zelf aan En dan zet je er op wat je wild Alleen jammer dat het geen FTP heeft Geluk er mee Gr joop.
Puch Geplaatst: 11 juli 2005 Geplaatst: 11 juli 2005 Kijk eens hier Er staat uitgelegd hoe je een multiboot aanmaakt. Misschien heb je iets over het hoofd gezien. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
luckrus Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Geplaatst: 11 juli 2005 Bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik heb 1.09.img via dreamup opgezet en alles verder werkt zoals wil ik. Nogmaals bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen