Ga naar inhoud

Haperende opnames op topfield4000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Sinds enige tijd neemt mijn topfield4000 niet meer goed op. Als ik een opname programmeer, springt de topfield wel aan, maar hij 'vergeet' om te beginnen met opnemen. Op het eind tijdstip springt ie ook niet meer uit. Ik heb enige tijd geleden de laatste firmware gedownload, maar weet niet of dat ermee te maken heeft. De topfield heeft ook niet altijd deze kuren en doet het soms normaal. Ik heb inmiddels een keer de stroom er een kwartier vanaf gehaald, de harde schijf geformatteerd en de fabriekinstelling hersteld (veel werk). Dat heeft allemaal nog niks opgeleverd. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik ben geen grote technicus en heb weinig zin om het apparaat open te schroeven. Ik denk er zelfs inmiddels al maar over om een 5000 aan te schaffen met 80 GB (or meer?) ipv van mijn huidige 40. Als iemand niettemin een oplossing weet houd ik me van harte aanbevolen!! Met hand opnemen (de opnameknop indrukken) werkt trouwens wel gewoon.

groeten

Ad

(dit is mijn eerste posting , misschien flauw om dan meteen met een probleem te komen aanzetten).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen