Neptunus Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 Ik heb naast de TF5000 ook nog een Panasonic DVD rec. met harddisk. Bij deze kan ik ook 32x vooruitspoelen in een opname, met beeld. Helaas kan dit niet in de TF, zou dit met een TAP mogelijk kunnen worden? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 Ik ben het met je eens dat 2x/4x/6x fastforward onvoldoende is en zou ook graag zien dat dit wat sneller zou worden. Bijvoorbeeld nog 12x of 24x erbij. Betwijfel echter of dit met een TAP te realiseren is... Tip; (voor het geval dat je het nog niet weer) Als je tijdens het afspelen nogmaals op de PLAY-toets drukt verschijnt er een voortgangsbalk boven in beeld. Met de fastforward/reward (<</>>) kun je dan in procenten/minuten vooruit of achteruit springen. Helaas zonder behoud van beeld, maar wel lekker snel.
Gast Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 Ik zou liever die spring functie met beeld hebben, dan een snellerdansnelle spoelsnelheid. Als je op de 4000 gewoon timeshift, verschijnt in de balk een preview icoontje, die enkele malen per seconde update als je 'spoelt' over de balk. Zoiets voor gewone opnames zou geniaal zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen