Gast Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 In mijn oorspronkelijke vraag over dit onderwerp heb ik de redactie op het verkeerde been gezet, door 'esa tv' te noemen in het subject. De vraag zelf hoort m.i. wel in dit forum thuis. Daarom nogmaals, wat meer algemeen gesteld: Af en toe zendt xyz uit op de astra1, en er wordt dan een frequentie genoemd, waarop hun feed te ontvangen is. Maar nu kan ik geen handige manier vinden om dit kanaal te vinden. Eerst even een automatische scan op Astra1 gedaan, maar nog geen service met de naam xyz in de lijst. Toen nog een handmatige scan op de transponder waar deze service op zou moeten zitten, maar nog steeds niets in de service lijst. Eigenlijk zou ik wel een lijst willen hebben die op transponder gesorteerd was, omdat je nu een service met onbekende naam gewoon nooit kan vinden... Weet iemand hier een handiger manier voor?
Hout Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 Ik zat hier gister ook al mee (ook met het zoeken naar esa tv) Je ziet dan in de transponder lijst wel de juiste frequenties staan maar je kan niet zien welke naam er bij hoort en kan hem dus uiteindelijk ook niet kiezen/ vinden in de zender lijst. DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen