Gast Geplaatst: 14 juli 2005 Geplaatst: 14 juli 2005 hoi ik heb een sagem dbox2 en het probleem is dat het zappen soms happert. het ligt niet aan de afstandsbediening,heb diverse geprobeerd. ik denk dat er iets mis is met de infrarood ontvanger,weet iemand daar misschien wat meer over en hoe ik dat eventueel moet vervangen. alvast bedankt.
Karoshi Geplaatst: 16 juli 2005 Geplaatst: 16 juli 2005 Hoi , Is dit probleem ontstaan zonder iets aan je Dbox te hebben veranderd. Of is dit ontstaan na het flashen van een andere image. Als je met haperen bedoeld dat je 1 kanaal zapt en je er 1 overslaat dan kan ik je melden dat ik hetzelfde heb met eveneens een Sagem Dbox2 maar niet met een Enigma image maar wel met mijn huidige Sportster image (Neutrino). Als het probleem bij je is ontstaan zonder verandering dan hebben we het hier natuurlijk over wat anders . Gr. Karoshi
Gast Geplaatst: 16 juli 2005 Geplaatst: 16 juli 2005 ik heb er niks aan veranderd,het probleem ligt denk ik aan het lampje. soms brandt het lampje niet en reageerd de ab ook niet het is net of het lampje niet meer 100% in orde is.
Gast Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Waarschijnlijk een probleem op de printplaat. Doet die het wel als het op 5 cm afstand probeert?
Gast Geplaatst: 26 juli 2005 Geplaatst: 26 juli 2005 het probleem zit hem inderdaad op het printplaat ik heb van iemand een klein printje gekregen. je sluit die aan op de aansluiting van de flatcable en steekt dan de flatcable in het printje. sorry dat het zo lastig uitleggen is maar ik zou niet weten hoe ik het anders kan zeggen. er staat wel een type nr op CIU 21663055-4-4 SAGEM ik heb al gegoogled maar kon er niks over vertellen. ik zou hier graag nog een aantal van willen hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen