Ga naar inhoud

Internetten met Topfield 5510?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heeft iemand enig idee of het mogelijk is om te internetten (op je TV) dmv extra software op je Topfield 5510?

is de Topfield trouwens Linux based of zit er een geheel "eigen" besturingssysteem in?

mijn voorkeur zou uitgaan naar een usb wifi stick in de topfield (ik heb namelijk een draadloos netwerk thuis) en een browser die draait op de topfield.

P.s. een dreambox vind ik er niet uitzien, dus dat is geen optie.

Geplaatst:

heeft iemand enig idee of het mogelijk is om te internetten (op je TV) dmv extra software op je Topfield 5510?

In eh... theorie kan dat wel. Moet hij via de seriele (of USB poort) "inbellen" op je PC voor zijn data.

is de Topfield trouwens Linux based of zit er een geheel "eigen" besturingssysteem in?

Eigen.

mijn voorkeur zou uitgaan naar een usb wifi stick in de topfield (ik heb namelijk een draadloos netwerk thuis) en een browser die draait op de topfield.

Je kunt geen USB apparaten in de TF steken.

Er is nog geen browser voor de TF. Porten moet kunnen, te beginnen met Lynx ofzo... Ben je een beetje handig met C programmeren?

Internetten via je TV is trouwens zeer onhandig (welke websites ken je die leesbaar zijn op 640x480, en probeer eens een website te bedienen zonder muis...)

P.s. een dreambox vind ik er niet uitzien, dus dat is geen optie.

Microsoft MediaCenter?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen