Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

op advies van diverse leden heb ik gemini op de 7020 gezet, maar bij het opnemen is het echt een drama (opgenomen met newcamd) er is meer hapering als beeld.

is hier nog iets aan te doen?

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:

Heb hier precies hetzelfde.

Opnames met 7020 is huilen met de pet op.

Enorm spijt van deze aankoop.

Ik dacht dat het een verbeterde versie van de 7000 was maar het is bocht zolang je opnames maakt via het netwerk (nfs/cifs), met interne HD geen ervaring

Geplaatst:

hmm raar want ik kan tot nu toe alles goed opnemen

ik neem voornamelijk op van VH1 classic en dat uren lang achter elkaar daarna naar puter en knippen die handel

ik gebruik camd3 die in gemini zelf zit....

hd is een western digital 200GB 8MB

image gemini 2

drambox uiteraard 7020

Geplaatst:
Citaat:
Heb hier precies hetzelfde.
Opnames met 7020 is huilen met de pet op.

Enorm spijt van deze aankoop.

Ik dacht dat het een verbeterde versie van de 7000 was maar het is bocht zolang je opnames maakt via het netwerk (nfs/cifs), met interne HD geen ervaring

Ik heb ook het zelfde probleem(met cifs,nlsu2)maar heb hoop er is een oplossing onderweg KLIK hier.

Gr.Zoekertje

Dreambox 8000

Dreambox 800se

Dreambox 800

Relook 400~

Popcorn Hour A-110

Visiosat G4: 13.0° 19.2° 23.5° 28.2°

Geplaatst:

bij mij was hetzelfde met camd3 op een 7000. heb nu de beta versie 1.09.1d in de flash gezet en gemini 2.0 op usb stick. de problemen zijn nu over.

Geplaatst:

Ik had het zelfde probleem met m'n 7020 + Gemini 2.0 bij het opnemen op harde schijf van gecodeerde uitzendingen. Ik had al zo'n beetje alle cams geprobeerd, maar niets leek te helpen. Deze thread gaf mij het antwoord; gebruik mgcam.

Cardserver van newcamd 6.1 geinstalleerd + de nieuwste mgcamd, opstart script van mgcamd aangepast (/usr/script) en daarna was het probleem van de stotterende opnames bij mij opgelost. Gebruik eventueel de zoekfunctie voor instructies om mgcam aan de praat te krijgen. In het kort, voeg vóór de volgende regel (in /usr/script/mgcamd_050704_cam.sh in mijn geval);

/var/bin/mgcamd_050704 &

de volgende 2 regels toe;

/var/bin/cardserver_6.1 &

sleep 3

(sleep 1 zou voldoende moeten zijn, maar soms duurt het wat langer voor cardserver gestart is)

Hope that helps...

Geplaatst:

inderdeed een euvel van newcamd !

opnemen dus via een andere cam (mgcamd bijvoorbeeld)

Mojo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen