Gast Geplaatst: 17 juli 2005 Geplaatst: 17 juli 2005 Hallo, ik overweeg om een Humax 9700 te gaan kopen. Deze komt uit duitsland (daar wordt ie veelal voor premiere gebruikt) omdat die in nederland niet echt gemeengoed is. mijn overgewingen zijn om deze aan te schaffen : twin tuner harddisk alpha numeriek display (handig voor de radio) goede reputatie van het merk en een prijs van 320 euro. nou heb ik gelezen dat een matrix reborn kaart met officieel canard kaartje in een 5400 niet goed werkt, maar een reborn kaart met zcas wel de maandelijkse update van canard doorgeeft. mijn vragen zijn: wie heeft ervaring met deze ontvanger, en wie heeftervaring met de gekozen cam + canard kaart? alvast bedankt voor reacties!
Gast Geplaatst: 30 juli 2005 Geplaatst: 30 juli 2005 Nou ik had vroeger een Nokia MM9800 en was daar altijd zeer tevreden over. Heb ni al een tijdje een Humax PVR 9100 en ben MEGA teleurgesteld in dit apparaat!!! -Twin tuner: werkt zelden !! -Picture in Picture: werkt NOOIT, allen als je ook twee smartcards hebt ??? -Regelmatig springt het beeld op zwart en is 'ie de smartcard kwijt -Het kiezen van de ondetitels op TPS (met officiele kaart) werkt nooit - opgenomen programa's kan je na een paar dagen niet meer bekijken omdat de codering niet leesbaar is !!!??? - hij heeft 2 pcmia sloten maar die hebben regelmatig conflicten met elkaar waardoor je er vaak één moet uithalen en de Humax opnieuw moet opstarten. en zo zijn er nog een aantal dingen niet in orde. Heb hierover velen mailtjes naar Humax gestuurd maar daar krijg ik echt geen of slechte reply op. Jammer, héééééél echt jammer !!! voor mij noooooooit meer een Humax !! Long life Nokia !!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen