Gast Geplaatst: 18 juli 2005 Geplaatst: 18 juli 2005 Leuke case: bij het aansluiten van de dbox op een andere tv bij een ander adres komt het beeld stotterend voor. Thuis nu hetzelfde probleem waar het oorspronkelijk wel goed ging. Dbox ook een aantal dagen van het stroom afgehaald en alle zenders opnieuw laten zoeken. Iets minder erg nu, maar het speelt nog steeds... iemand een idee?
Gast Geplaatst: 18 juli 2005 Geplaatst: 18 juli 2005 al een keer een reset uitgevoerd op de emulator? of de keys er een keer opnieuw inzetten. De keys er opnieuw inzetten hielp mij een keer met soort gelijk probleem.
Gast Geplaatst: 18 juli 2005 Geplaatst: 18 juli 2005 bij mij hielp een full scan,alleen duurt het zolang. check je coaxkabel eens na.
Gast Geplaatst: 19 juli 2005 Geplaatst: 19 juli 2005 Bedankt voor de antwoorden, ik zal kijken of deze van invloed zijn.
Gast Geplaatst: 24 juli 2005 Geplaatst: 24 juli 2005 kabels nakijken.. Zelfgemaakte stekkers zijn meestal de oorzaak.. Die maken niet zo goed contact.. (heb dit probleem ook een keer gehad..) Wat je kunt doen is, een kant een klaar verlengstukje kopen voor 2 euro.. Dan moet hij het wel doen.. Anders nog ff kijken naar andere onderbrekingen.. Veel succes.. Anders weet ik het ook niet...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen