Gast Geplaatst: 19 juli 2005 Geplaatst: 19 juli 2005 Ik heb sinds een kort m'n CD-kaart aan de praat in m'n 5620. (dankzij informatie hier op Sat4all, waarvoor m'n dank..) Maar nu heb ik het volgende. Bij elke kanaal wisseling krijg ik 2 seconden lang een groot pop-up scherm te zien. Hierin staat info over CA, pids en nog een boel meer dingen, die ik nu wel weet.. De vraag is dus: Weet iemand hoe ik dat weg krijg? Ik krijg het niet voor elkaar in de systeem of Emu-instellingen. Moet er in de config-file soms iets worden aangepast? alvast dank, LD
Gast Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Littledreamer, ik heb een PC en heb daar een ander OS op gezet. Nu wil ik mijn files bekijken op schijf mar weet niet hoe. Kan jij me helpen? Dit is dus ongeveer wat jij vraagt mbt je 5620. Mischien handig om te weten welk OS ik er op heb gezet(lees welke img jij). Avensis
Henk31 Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Wanneer je newcamd als emu gebruikt verander je in newcamd.conf ( /var/tuxbox/config) de regel "OSD = enigma" in "OSD = none" 2x VU+duo, Dreambox 7000s, Maximum E-85 Multifocus (28.2E/23.5E/19.2E/13.0E/4.8E/0.8W), Triax 64cm (45W-53E), Visiosat G3C (13.0/19.2/23.5/28.2). Op alle ontvangers draait de nieuwste OpenPli
allez l'om Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 bij de nieuwe newcamd klopt dit niet meer, dan moet er staan OSD_TIMEOUT = 0 Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Dank allez l'om en Henk31 . allez l'om had gelijk, al staat er in de config file dat je dat scherm weg krijgt door 'OSD = none' te typen. (begrijp ik hier uit dat ik een nieuwe Emu versie heb, en een oudere config file?) @Avensis: niet mee eens, ook getuige de 2 antwoorden waar ik wel wat mee kan. @mod: Een beetje kinderachtig, die terechtwijzing, en me dan weer 2 minuten naar de huisregels laten kijken! Dat kan toch ook anders?
Gast Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Citaat: @mod: Een beetje kinderachtig, die terechtwijzing, en me dan weer 2 minuten naar de huisregels laten kijken! Dat kan toch ook anders? Pfff het heeft niet geholpen blijkbaar anders had je ook gelezen dat commentaar op een moderator uitsluitend via pm afgehandeld dient te worden.
Gast Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 Citaat: @Avensis: niet mee eens, ook getuige de 2 antwoorden waar ik wel wat mee kan. Dat is meer geluk dan wijsheid. Voor hetzelfde geld gebruikte je een andere emu, en dan kon je er niets mee. En dan had je de kostbare tijd van de mensen die de moeite namen te antwoorden, misbruikt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen