Gast Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Dit heb ik al geprobeert wat hieronder staat werkt bij mij niet ..Heeft iemand meer tips?? Ik wil Gradus z'n nieuwe kanalenlijst (schitterend aan alles gedacht !! Hulde Gradus) in mijn Strong proppen ED strong 5.5e Conax! [Re: maze] # 605029 - 19/05/2004 13:11 Bijlage (54 downloads) Bewerken Antwoord Citaat Snel antwoord EMU->EMU EDITOR werkte trouwens eerst niet... Even comctl32.ocx gedownload en bij in de edstrong map gezet en het werkte. Heb als bijlage comctl32.ocx maar even toegevoegd mocht het bij anderen ook niet werken. Bericht opties
Gast Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Heb je xp, dan kun je proberen om comctl32.ocx te kopiëren naar: C:\WINDOWS\system32\ Daarna via start->uitvoeren het volgende commando uitvoeren: REGSVR32.EXE C:\WINDOWS\system32\comctl32.ocx voor 95,98,ME c:\windows\system gebruiken ipv c:\WINDOWS\system32 voor 2000 c:\WINNT\system gebruiken. OF, je installeert de visual basic runtime files waar deze ocx in schijnt te zitten: http://www.microsoft.com/downloads/info....B290887-X86.exe Dan krijg je gelijk ook een hele boel andere bestandjes erbij die misschien door andere programma's kunnen worden gebruikt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen