Gast Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Hallo Ik probeer een recente draaibare kanalenlijst uit een topfield te lezen van een vriend, echter dit lukt niet meer met de setedit programma's, ik heb een paar versies geprobeerd en ook de laatse versie, noppes. Schrijven gaat prima alleen lezen niet !!! Ik wilde deze uitlezen en dan hier plaatsen zodat anderen hier ook wat aan hebben. Dit is een zelf gemaakte lijst met alles netjes op volgorde met de meest recente kanalen.
Sigma Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 krijg je dan een fout code of je kabel is kapot Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 Probeer het eens zonder de LNB(s) aangesloten. (en ook zonder TV, enzo, om aardlussen en dergelijke te voorkomen).
Gast Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 We zijn er achter.... Als je erg veel!! gaat editten in de lijst in de topfield raakt de lijst corrupt om uit te lezen. Het blijft verder prima werken in de box zelf alleen deze is niet meer uit te lezen. We hebben nog geprobeerd om aan zijn 4000 die van mij te koppelen en de instellingen incl lijst over te pompen, dit gaat prima alleen is de lijst dan die bij mij er in gekomen is niet meer uit te lezen. Setedit geeft dan een scherm als de list word uitgelezen dat je de "bin" file moet opsturen voor onderzoek of zo iets en dat het geen 4000 lijst is ??? Vreemd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen