Turelure Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 met mijn originele kaart werkt canal + wel en discover en zo maar rtl's sbs, veronica, etc etc wertk niet, iemand enig idee ?
bavo27 Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 Kijk even in het smartcardmenu of de instellingen van canal+ , discover en zo, dezelfde zijn als de rtl's ,veronica etc en zo niet,de cam instellingen gelijk zetten. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Ome Merde Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 hoeveel SGN hebbie op de zenders die het niet doen ? welke emu gebruik je ? welk image gebruik je ? heeft het wel altijd goed gewerkt ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 nog sterker, is de BER wel NUL op de kanalen die het niet (goed) doen. Zo nee dan staat je schotel er net naast.
Turelure Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Geplaatst: 21 juli 2005 alles werkt sinds maanden maar nu blijven die andere op zwart, hoe zet ik die smartcam gelijk ?= image is PLI v0.39V CAMX Canal + en discovery, ngc , etc werkt wel maar al de normale hollandse zoals ned1,ned2,ned3,rtl4,rtl5,rtl6,veronica,sbs,tmf werken niet card info zegt Number of providers: 5 Seca Smartcard Version 7.3 Prov Id Name Ppua Data 00 - 0000 SECA 00000000 00:00:1990 01 - 006a CANADIGITAAL 07f19Gd9 31:08:2005 02 - 006b OPERATOR 2 03 - 006c OPERATOR 3 04 - 006d OPERATOR 4 Dank je
Ome Merde Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 reboot je dreambox eens op zet er eens een andere lijst in. desnoods opnieuw flashen, dan moet het zowiezo weer werken. blijf het wel vreemd vinden bij een goede buiteninstallatie ... merDe deze ruimte is te huur
Turelure Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Geplaatst: 21 juli 2005 andere lijst, opnieuw geflashed maar nog steeds niet, geen flauw idee wat er aan de hand is hier
Gast Geplaatst: 22 juli 2005 Geplaatst: 22 juli 2005 Al een heractivatie aangevraagd bij C+. Kan nu ook via Internet op hun site. Je kunt een activatie gewoon even proberen. Heb je de kaart al eens een uurtje in een andere ontvanger gehad, liefst op een andere locatie bv buren/kennis ? (Binnen) ieder uur komt nl je abo-gegevens langs. Werkt eea dan nog niet dan moet je even bellen met C+. Ze prutsen de laatste week meer met Abo's maar deze variant heb ik nog niet gezien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen