Patrick R. Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 Ik heb een tijd geleden via Otto MHP mijn aston cam geupdate van 2.02 naar 2.08. Volgens de website van aston zou inmiddels 2.09 uitgezonden moeten worden sinds eind juni. Toch lukt het maar niet om mijn cam te updaten. Met canal digitaal kaart er in snapt mijn 5020 het niet meer. Ik zie dan in het CI-menu een lege regel waar de CI-module hoort te staan. Zonder canal digitaalkaart erin lukt het ook niet maar dan blijft tenminste wel de CI-module herkent worden. Ik gebruik alleen maar officiele OTA's, geen beta versies. Met de vorige versie lukte het dus wel en met de huidige versie lukt het niet. Iemand een idee? Is dit een echostar bug of doe ik iets verkeerds? Zijn er mensen waarbij het wel lukt? Zo ja, welke echostar software gebruik je dan. Groeten, Patrick Groeten, Patrick VU+ Duo (Dream Elite), Echostar 5020
Gast Geplaatst: 21 juli 2005 Geplaatst: 21 juli 2005 Allen: Dag lui. Ik ben nieuw hier. Ik heb mijn Echostar PVR5020 afgelopen zaterdag geïnstalleerd en ben nog aan het leren. Ondervindt daarbij veel steun van dit forum. Dank daar voor. Patric R. Bij mij is het wel gelukt. Echter upgrade van 1.03 naar 2.09. Gebruik Echostar software 1.05 (de laatste officiële release), duurde echter wel lang voor de download startte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen