Gast Geplaatst: 24 juli 2005 Geplaatst: 24 juli 2005 Hallo, Ik heb sinds kort een X-cam met een originele seca2 kaart van C+ erin. Dit draaide met elkaar een tijdje goed, maar nu krijg ik de afgelopen tijd ongeveer 3x per uur een storing te zien. Mijn beeld wordt zwart en ik krijg de boodschap 'CI Module Initialisering' te zien. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb er TOH3.3 HOT5.5 als software in zitten en de settings van Pet123. Ik heb deze thread al doorgelezen en alles gedaan wat hier in staat. Maar helaas geen verbetering... Alvast bedankt...
RIBO Geplaatst: 24 juli 2005 Geplaatst: 24 juli 2005 Dit zelfde probleem heb ik gehad met een aston module. Toen bleek de module zelf defect te zijn.
rick8245 Geplaatst: 26 juli 2005 Geplaatst: 26 juli 2005 Heb ik ook gehad , maar dan met een MR. Voordat ik de humax aanzet, haal ik even de CAM eruit (dat is wel wat omslachtig, maar bij mij werkt het wel) en als je beeld hebt, gaat de CAM er weer in. Je krijgt dan even de initialisatie melding maar die gaat na 10 tot 15 seconden weer weg en blijft ook weg. Misschien helpt dit bij jou ook.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen