Gast Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Ik heb een aantal films op m'n netwerk staan (DivX, VideoCD, DVD) en het is nogal prijzig om die elke keer op een DVD te branden. Nu hangt mijn dreambox aan dat zelfde netwerk en heeft de droomdoos een HD van 120 Gb. Hoe kan ik films afspelen via de droomdoos, (converteren en copy naar het formaat dat de dreambox begrijpt) of is dit allemaal te moeilijk? Bedankt, Dick
SeedS Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Helaas, geen software om te converteren (anders dan handmatig op pc). De box speelt alleen mpg en vob's (geen menuus enzo). Dus geen XvidivX VCD ea. Zou leuk zijn een project dat converteren op de server mogelijk maakt. Beetje pinnacle showcenter idee. SeedS DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches Always curious ...............
Gast Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Dat kan met behulp van vlc op de pc die divx realtime naar mpeg2 omzet en de vlc plugin op de dreambox om dit vervolgens op het scherm te toveren. Er zijn een aantal threads over geweest en er staat ook een stukje in de database over dit onderwerp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen